Koerier wacht terwijl u past

Koerier wacht terwijl u past

 

Online kleding shoppen kan een hele rompslomp worden als de bestelde maat niet goed blijkt te zijn. Passen, de boel weer inpakken en dan nog naar de posterijen om het pakket terug te sturen. JeansOnline heeft daar iets op gevonden en claimt de eerste te zijn met de retouroplossing waarbij klanten een kwartier pastijd krijgen.

Webshoppers krijgen een kwartier de tijd om zich in het bestelde kledingstuk te hijsen. Na deze vijftien minuten pastijd komt de koerier terug om het eventueel niet passende kledingstuk weer mee terug te nemen.

JeansOnline hoopt met ´Easy Fit&Return´, zoals de dienst heet, een oplossing te bieden voor  het probleem rond de vele variërende kledingmaten, kledingfits, persoonsgebonden smaak en postuur.

“We weten dat online kleding shoppen vaak nog lastig kan zijn en dat retourneren door klanten als negatief wordt ervaren. Ten eerste zijn ze teleurgesteld dat een artikel niet naar wens is, daarnaast moeten ze de moeite te nemen om het naar het postkantoor of service punt te brengen of een ophaal afspraak te maken. Ook stellen klanten het vaak uit, waardoor de kans bestaat dat het te retourneren pakketje ‘vergeten’ wordt en de retourtermijn verstrijkt”, zegt algemeen Directeur Robert Jan Visser.

No Comments Yet.

Leave a comment